رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی شان میں گستاخی بدترین دہشت گردی ہے۔ سراج الحق

رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی شان میں گستاخی بدترین دہشت گردی ہے۔ عالم اسلام بیک آواز ہوکر ہی اس کا مقابلہ کر سکتا ہے۔امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق کا مکہ مکرمہ میں منعقدہ بین الاقوامی اسلامی کانفرنس سے خطاب

 IMG_1928  
لاہور23فروری2015ئ
    امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق نے مکہ مکرمہ میں منعقدہ بین الاقوامی اسلامی کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی شان میں گستاخی بدترین دہشت گردی ہے۔ عالم اسلام بیک آواز ہوکر ہی اس کا مقابلہ کر سکتا ہے۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت مطہرہ کی پیروی کر کے ہی دنیا کے سامنے اسلام کی حقیقی تصویر پیش کی جاسکتی ہے انہوں نے کہا کہ مستقبل میں ایسی کسی جسارت کا راستہ روکنے کےلئے تمام مسلمان حکمرانوں کو مشترکہ اور سنجیدہ کوششیں کرنا ہوں گی۔
    جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے مطابق سراج الحق نے کہاکہ کشمیر اور فلسطین امت مسلمہ کے اجتماعی مسائل ہیں ۔ فلسطین اور کشمیر میں دو کروڑ سے زائد مسلمان یہود و ہنود کے ظالمانہ قبضے میں ہیں ۔ نصف صدی سے زائد عرصہ سے ان مسلم علاقوں کو اسلحہ کے زور پر غلام بنایا گیاہے ۔ انہوں نے کہاکہ عالم اسلام ان اجتماعی مسائل کے حل کے لیے مشترکہ لائحہ عمل بنائے تاکہ کشمیر اور فلسطین کے مسلمانوں کو اسرائیل اور بھارت کی غلامی سے نجات دلائی جاسکے ۔انہوں نے کہاکہ بنگلہ دیش میں اسلامی تحریک کے قائدین پر حسینہ واجد کے حکومتی مظالم حد سے بڑھ چکے ہیں مسلم حکمرانوں کو ان مظالم کے خلاف بھی آواز بلند کرنا اور حسینہ واجد حکومت کے مظالم کے سد باب کے لیے ٹھوس لائحہ عمل اختیار کرنا چاہیے۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s