سراج الحق کا مکہ مکرمہ میں پاکستانی کمیونٹی کی استقبالیہ تقریب سے خطاب

سعودی عرب میں روزگار کیلئے آئے ہوئے پاکستانی شہری پاکستان کے سفیر ہیں،وہ یہاں بھی اپنے کردار کے ذریعے ملک کا نام روشن کریں اور ملک میں بھی اصلاح قیادت کی کوششوں کا فعال حصہ بنیں۔سراج الحق کا مکہ مکرمہ میں پاکستانی کمیونٹی کی استقبالیہ تقریب سے خطاب

pic sirajul haq (1)

لاہور24فروری2015ئ     
    امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق نے مکہ المکرمہ میں مقیم پاکستانی کمیونٹی کی طرف سے اپنے اعزاز میں دی گئی استقبالیہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب میں روزگار کیلئے آئے ہوئے پاکستانی شہری پاکستان کے سفیر ہیں،وہ یہاں بھی اپنے کردار کے ذریعے ملک کا نام روشن کریں اور ملک میں بھی اصلاح قیادت کی کوششوں کا فعال حصہ بنیں۔انہوں نے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کی تعمیر و ترقی میں انتہائی اہم کردار ادا کر رہے ہیں انہیں بیرون ممالک میں رہتے ہوئے ووٹ ڈالنے کا حق ملنا چاہیے۔ جماعت اسلامی اس ضمن میں بھرپور سعی کرے گی۔انہوں نے کہا کہ ہمارے پارلیمانی ادارے خرید و فروخت کی منڈیاں بن گئے ہیں عوام کو بکاو ¿ مال بن جانے والے ارکان کو ہمیشہ کے لئے مسترد کردینا چاہیے۔
     جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے مطابق سراج الحق نے کہاکہ پاکستان اور سعودی عرب اسلام کے لازوال رشتے میں بندھے ہوئے دو اسلامی ملک ہیں ۔اسلام کا لافانی رشتہ ہمیں ایک دوسرے کیلئے اپنا سب کچھ قربان کرنے اور اپنی ذات پر اپنے بھائی کو ترجیح دینے پر آمادہ کرتا ہے ۔ سراج الحق نے کہا ہے کہ ریاست مدینہ کے بعد پاکستان وہ اکلوتا ملک ہے جو لا الہ الا اللہ کی بنیاد پر قائم ہوا۔ اپنا وعدہ پورا نہ کرنے کے باعث ہمیں اسلامی ریاست کی برکات حاصل نہیں ہوسکیں۔ سراج الحق نے پاکستانیوں پر زور دیا کہ وہ سعودی حکومت کے قانون کا مکمل احترام اور پابندی کریں اور اسے ہر چیز پر مقدم رکھتے ہوئے پاکستان کے وقار کو بلند کریں ،انہوں نے سعودی حکومت اور خاص طور پر خادم حرمین شریفین سلطان سلمان بن عبدالعزیز کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے پاکستانی شہریوں کیلئے خصوصی محبت اور شفقت کا اظہار کیا ہے اور انہیں ہر شعبہ زندگی میں خصوصی مراعات حاصل ہیں ۔انہوں نے حرمین شریفین میں مقیم پاکستانی شہریوں کو ہدائت کی کہ وہ حرم کعبہ اور مسجد نبوی ﷺ میں اپنے لئے دعاﺅں کے ساتھ ساتھ پاکستان کی ترقی و خوشحالی ،امن و امان ،دہشت گردی سے نجات اور ملک میں نظام مصطفٰے ﷺ کی نفاذ کیلئے خصوصی دعائیں کریں ۔انہوں نے کہا کہ ان شاءاللہ وہ وقت بہت قریب ہے جب پاکستان نہ صرف امن کا گہوارہ بنے گا بلکہ دنیا بھر میں قیام امن کیلئے اپنا قائدانہ کردار ادا کرے گا۔ انہوں نے کہاکہ مسلم ممالک کے مابین ہمہ پہلو تعاون، مشترک اور تعمیری تعلیمی نصاب ، مشترک اقتصادی منڈیاں اور اصلاحی ذرائع ابلاغ کی ترویج وقت کی اہم ضرورت ہے۔ انہوں نے کہاکہ جماعت اسلامی ملک کے روشن مستقبل کی امید ہے۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s