سراج الحق کا جدہ میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب

۔سعودی عرب میں مقیم پاکستانی شہری پاکستان میں اسلامی نظام حکومت کے قیام کے لیے خود بھی اور پاکستان میں موجود اپنے رشتہ داروں اور عزیزوں کے ذریعے بھی جماعت اسلامی کا ساتھ دیں ۔سراج الحق کا جدہ میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب

669279-siraj-1391925802-953-640x480
لاہور 26فروری 2015ئ
امیر جماعت اسلامی پاکستان سراج الحق سعودی عرب کا دورہ مکمل کرنے کے بعد وطن واپس پہنچ گئے ہیں ۔ اسلام آباد روانگی سے قبل جدہ میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے سراج الحق نے کہاکہ سعودی عرب میں مقیم پاکستانی شہری پاکستان میں اسلامی نظام حکومت کے قیام کے لیے خود بھی اور پاکستان میں موجود اپنے رشتہ داروں اور عزیزوں کے ذریعے بھی جماعت اسلامی کا ساتھ دیں ۔ جماعت اسلامی ملک میںاسلامی نظام کے نفاذ کے لیے جدوجہد کر رہی ہے ۔ اسلامی پاکستان ، خوشحال پاکستان ہی ہمارا ایجنڈا ہے۔ جب تک پاکستان کو اس کے نظریہ اور مقصد قیام سے ہم آہنگ نہیں کیا جائے گا ، ملک میں ترقی و خوشحالی کا خواب شرمندہ تعبیر نہیں ہوسکتا ۔ جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے مطابق سراج الحق نے کہاکہ جمہوریت کے نام پر ملک میں سیاسی دنگل ہورہاہے ۔ سیاست اور جمہوریت سرمایہ داروں ، جاگیرداروں اور وڈیروں کا کھیل بن گیاہے ، کوئی غریب رکن اسمبلی بننے کا سوچ بھی نہیں سکتا۔ انہوں نے کہاکہ ملک میں سینٹ کے انتخابات ہونے جارہے ہیں مگر ہر طرف ممبران اسمبلی کی خرید و فروخت اور ہارس ٹریڈنگ کی خبریں ہیں ، دولت کے بل بوتے پر ملک کے ایوان بالا کا رکن منتخب ہونے کے لیے لوگ کروڑوں روپے خرچ کر کے ووٹ خرید نے کے لیے سرگرم ہیں۔
سراج الحق نے کہاکہ اگر سینیٹ کے الیکشن کو ہارس ٹریڈنگ اور دولت کا کھیل بنادیا گیا تو ملک کے اعلیٰ ترین آئین ساز ادارے کا تقدس قائم نہیں رہ سکے گا ۔ انہوں نے کہاکہ جماعت اسلامی اوورسیز پاکستانیوں کو ووٹ کا حق دلا نے کے لیے ہر سطح پر آواز اٹھائے گی ۔ سعودی عرب سمیت عرب ریاستوں ، خلیج اور دنیا بھر میں لاکھوں پاکستانی مقیم ہیں جو پاکستان کو ایک باوقار اور خوشحال ملک کے طور پر دیکھنا چاہتے ہیں ۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s