محمد مرسی سرزمین مصر پر آزادی، جمہوریت کی علامت اور مصری عوام کی آواز اور اسلامی انقلاب کے رہنما ہیں۔ وہ اُس طویل اور عظیم جدوجہد کا حصہ ہیں جو دنیا بھر کی اسلامی تحریکوں کے ذریعے عرصة دراز سے جاری و ساری ہے۔ فرعون کے ظلم اور جبر و استبداد کے خلاف موسیٰ علیہ السلام اور جنرل سیسی کے خلاف محمد مرسی تک یہ ایک مسلسل جدوجہد ہے۔ امیر جماعتِ اسلامی پاکستان سراج الحق

sirajulhaq 22 may

لاہور22مئی 2015ء    
    امیر جماعتِ اسلامی پاکستان سراج الحق نے کہا ہے کہ محمد مرسی سرزمین مصر پر آزادی، جمہوریت کی علامت اور مصری عوام کی آواز اور اسلامی انقلاب کے رہنما ہیں۔ وہ اُس طویل اور عظیم جدوجہد کا حصہ ہیں جو دنیا بھر کی اسلامی تحریکوں کے ذریعے عرصة دراز سے جاری و ساری ہے۔ فرعون کے ظلم اور جبر و استبداد کے خلاف موسیٰ علیہ السلام اور جنرل سیسی کے خلاف محمد مرسی تک یہ ایک مسلسل جدوجہد ہے۔ جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے پریس ریلیز کے مطابق ان خیالات کا اظہار انہوں نے آج اسلام آباد (آبپارہ چوک) میں صدر محمد مرسی کی ظالمانہ اور غیر منصفانہ پھانسی کی سزا کے خلاف نکالی گئی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔
    سینیٹر سراج الحق نے کہا کہ محمد مرسی کا جرم یہ ہے کہ جیسے ہی وہ صدر منتخب ہوئے انہوں نے امریکہ کی بجائے مدینہ منورہ اور مکہ معظمہ جاکر غلافِ کعبہ پکڑ کر رو رو کر دعا مانگی کے اے اللہ! مصری میں اللہ اور اُس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی حکومت قائم کرنے کی توفیق عطا فرما۔ انہوں نے مصری عوام کو ایک ٹارگٹ اور نصب العین دیا۔ انہوں نے یہودیوں کا ساتھ دینے اور اسرائیل کا ایجنٹ بننے کی بجائے فلسطینیوں اور حماس کا ساتھ دیا۔ بنیادی سہولت سے محروم غریب مصری عوام کا ساتھ دیا۔ انہوں نے کہا کہ مرسی کا ایک قصور یہ ہے کہ انہوں نے غزہ کے مظلوم فلسطینیوں، محصورین کے لیے غزہ سے ملحقہ مصری بارڈر کھول دیا۔ فلسطینیوں کی حمایت کا اعلان کرکے ان کی جدوجہد کو منزل تک لے جانے کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ امریکہ نے بھی محمد مرسی کی منتخب حکومت کے خلاف سازش کی اور مغربی آمریتوں نے بھی اس ڈر سے ان کے خلاف سازش کی کہیں اسلامی دنیا میں شخصی حکومتوں کا خاتمہ نہ ہوجائے۔
    سراج الحق نے کہا کہ ہم نے گزشتہ سال مینار پاکستان پر 23 اسلامی ممالک کے نمائندوں کو مدعو کیا، جن میں مصر، شام، لیبیا ، سوڈان، الجزائر اور دیگر اسلامی ممالک کے نمائندے شامل تھے۔ ہم نے اس موقع پر مشورہ کیا کہ عالم اسلام میں اسلامی انقلاب کا راستہ کیا ہونا چاہیے۔ ہم نے فیصلہ کیا کہ اسلامی انقلاب کے لیے جمہوریت کا راستہ، ووٹ کا راستہ اختیار کیا جائے گا۔ لیکن افسوس کہ الجزائر کے انتخابات میں عباس مدنی کی فتح کو بھی تسلیم نہیں کیا گیا۔ اب جب طویل عرصہ سے آمریت کے بعد محمد مرسی پر لوگوں نے اعتماد کیا تو ان کی حکومت کو ایک سال بھی چلنے نہیں دیا گیا۔ یہ مغرب کا منافقانہ رویہ اور فراڈ ہے۔ امریکہ اور اس کے حواری کبھی بھی مسلمان ممالک میں جمہوریت پسند نہیں کرتے۔ انہوں نے کہا کہ اسلامی تحریکوں کا راستہ ساری دنیا میں جمہوریت کا راستہ ہے۔ہم ہرجگہ بییلٹ بکس کے ذریعے اختیارات اور حکومت تک پہنچنا چاہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اسی لیے آج مصر میں چالیس ہزار سے زیادہ ورکرز جیلوں میں ڈالے گئے۔ ان میں ڈاکٹرز، انجینئرز اور دیگر اعلیٰ تعلیم یافتہ افراد شامل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جیل اور پھانسیاں انقلابیوں کے راستے میں رکاوٹ نہیں بن سکتے۔ استعمار جتنا ظلم کرتا ہے اتنا ہی محمد مرسی کی حمایت میں اضافہ ہوتا ہے۔ سراج الحق نے کہا کہ ہم مصری عدالت کے فیصلوں کو مسترد کرتے ہیں۔ دنیا بھر کے انسانی حقوق کی تنظیموں سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ اس ظالمانہ سزا کے خلاف آواز بلند کریں۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے ساتھ ایک نظام ہے، آمرانہ ہتھکنڈے ہمارا راستہ نہیں روک سکتے۔ یہ انقلاب افغانستان میں بھی آئے گا، یہ پاکستان میں بھی آنے والا ہے، کوئی اسے روک نہیں سکتا۔ سراج الحق نے آج سعودی عرب کی مسجد میںہونے والے بم دھماکے کی شدید ترین الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ہم سعودیہ کیساتھ ہیں۔ ہمارے دل سعودی عرب کی عوام کے ساتھ دھڑکتے ہیں۔ سعودی عرب ہمارا برادر پڑوسی ملک ہے۔ 35 ہزار سے زائد پاکستانی سعودی عرب میں ملازمت کرتے ہیں۔ ہم سعودی عرب کی عزت اپنی عزت سمجھتے ہیں۔ اس لیے عالم اسلام کو ایک ہونے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے حکمرانوں کو بھی خبردار کرتے ہوئے کہا کہ وہ واشنگٹن کی بجائے اپنے کعبہ (بیت اللہ شریف) کا طواف کریں۔ مسلمان حکمران ایک معاشی منڈی، ایک کرنسی اپنائیں۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s