مصر کی نام نہاد عدالتیں اخوان المسلمون کی قیادت اور کارکنان کو جو سزائیں سنا رہی ہیں وہ انصاف ، جمہوریت اور اقوا م متحدہ کے چارٹر اور عالمی ادارہ انصاف کے طے شدہ اصولوں کے خلاف ہے ۔ اسلامیان پاکستان اخوان المسلمون کے ساتھ اظہار یکجہتی کرتے ہیں ۔ امیر جماعت اسلامی سراج الحق جب کال دیں گے اسلام آباد میں ملین مارچ ہوگا ۔ سعودی عرب کی قیادت سے کہتاہوں کہ آپ کی فطری اتحادی اسلامی تحریکیں ہیں ۔ لیاقت بلوچ

pic ji lhr

لاہور24مئی2015ء    
    سیکرٹری جنرل جماعت اسلامی پاکستان لیاقت بلوچ نے کہاہے کہ مصر کی نام نہاد عدالتیں اخوان المسلمون کی قیادت اور کارکنان کو جو سزائیں سنا رہی ہیں وہ انصاف ، جمہوریت اور اقوا م متحدہ کے چارٹر اور عالمی ادارہ انصاف کے طے شدہ اصولوں کے خلاف ہے ۔ اسلامیان پاکستان اخوان المسلمون کے ساتھ اظہار یکجہتی کرتے ہیں ۔ امیر جماعت اسلامی سراج الحق جب کال دیں گے اسلام آباد میں ملین مارچ ہوگا ۔ سعودی عرب کی قیادت سے کہتاہوں کہ آپ کی فطری اتحادی اسلامی تحریکیں ہیں ۔ دنیا بھر کی سیکولر اور باطل قوتیں سعودی عرب کی مدد کو نہیں پہنچ سکتیں ۔ سعودی عرب کو عالم اسلام سے ہی مثبت پیغام پہنچاہے کہ وہ حرمین شریفین کی حفاظت کے لیے آپ کے ساتھ کھڑے ہیں ۔ عالم اسلام شاہ فیصل کے بعد شاہ سلمان سے توقع رکھتا ہے کہ وہ عالم اسلام کے مسائل کے حل کے لیے آگے بڑھ کر قیادت کریں گے ۔ سعودی عرب ،پاکستان ، ترکی اور ایران کی اسلامی تحریکیں یک زبان ہو جائیں تو مسئلہ فلسطین اور کشمیر حل ہوسکتاہے ۔ان خیالات کا ا ظہار انہو ں نے مسجد شہدا کے باہر مصر کے منتخب صدر ڈاکٹر محمد مرسی ، ڈاکٹر محمد بدیع، ڈاکٹر یوسف القرضاوی اور دیگر 100 سے زائد کارکنوں کو سزائے موت سنائے جانے کے خلاف جماعت اسلامی لاہور کے زیر اہتمام بڑے احتجاجی مظاہرے سے خطاب کرتے ہوئے کیا ۔ مظاہرہ میں خواتین اور بچوں کی بہت بڑی تعداد بھی شریک تھی ۔ احتجاجی مظاہرے سے حافظ محمد ادریس ، نذیر احمد جنجوعہ اور امیر جماعت اسلامی لاہور میاں مقصود احمد نے بھی خطاب کیا ۔
    لیاقت بلوچ نے کہاکہ ہم پاکستانی حکومت اور دیگر مسلم حکمرانوں سے مطالبہ کرتے ہیں کہ ظلم و جبر کے خلاف خاموشی کا روزہ توڑ دیں اور جنرل سیسی کے ظالمانہ اقدامات اور مصر کی نام نہاد عدالتوں کے خلاف کھڑے ہو جائیں وگرنہ عالمی استعمار ایک ایک کر کے مسلم حکومتوں کا شیرازہ بکھیرتا رہے گا ۔انہوں نے کہاکہ ایک مختصر مدت میں مصر کی منتخب قیادت نے مصر کے لیے اسلامی جمہوری آئین بنایا لیکن اسرائیل اس کو تسلیم کرنے پر تیار نہیں تھاکہ مصر میں ایک ایسی حکومت قائم ہو جو فلسطین کی مدد اور پشتیبانی کرے ۔ امریکہ و یورپ مصر کے فوجی ڈکٹیٹر جنرل سیسی کے اقتدار پر قبضے کی لفظی بنیادوں پرتو احتجاج کرتاہے مگر مصر کے عوام کے جمہوری حق کے لیے آواز نہیں اٹھاتا ۔ انہوں نے کہاکہ جنرل سیسی نے ہزاروں مردو خواتین کا قتل عام کیا مگر عالمی ضمیر اور عالم اسلام اس پر خاموش رہے ۔ طاغوت کے پیروکار جان لیں کہ پھانسیاں اور جیلوں کی سلاخیں اسلامی تحریکوں کا راستہ نہیں روک سکتےں۔
    اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے نائب امیر جماعت اسلامی حافظ محمد ادریس نے کہاکہ ترکی کے صدر کی طرح پاکستان کے ایوان صدر اور وزیراعظم ہاﺅس سے صدر مرسی کے حق میں آواز اٹھائی جانی چاہیے مگر افسوس کہ ہمارے حکمرانوں کے کان پر جوں تک نہیں رینگی ۔ نذیر احمد جنجوعہ نے کہاکہ او آئی سی اور مسلم ممالک کی حکومتیں گونگی بہری ہیں جو عالم اسلام پر ہونے والے مظالم کے خلاف آواز نہیں اٹھاتیں ۔
    احتجاجی مظاہرہ سے خطاب کرتے ہوئے امیر جماعت اسلامی لاہور میاں مقصود احمد نے کہاکہ ڈاکٹر مرسی کی سزائے موت کے خلاف پاکستانی قوم میں سخت غم و غصہ اور تشویش پائی جاتی ہے اگر اسلام آباد میں احتجاجی مظاہرے کے لیے امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کال دی تو ہم لاہور کے گلی کوچوں سے لاکھوں لوگوں کو اسلام آباد لے کر جائیں گے ۔ انہوں نے کہاکہ اللہ تعالیٰ نے ظالم کی رسی ڈھیلی چھوڑ رکھی ہے لیکن جب اللہ تعالیٰ کی پکڑ آئی تو نہ جنرل سیسی رہے گا اور نہ اس کے امریکی و اسرائیلی سرپرست رہیں گے ۔ عالم اسلام کو اب اس ظلم و جبر کے خلاف اٹھ کھڑے ہوناچاہیے ۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s