،آصف زرداری کی تقریر ہلکی پھلکی موسیقی ہے اسے دھمال میں تبدیل نہیں ہوناچاہیے  قومی قیادت کوباہمی اعتماد سازی کی فضا قائم رکھتے ہوئے ہر قسم کے انتشار سے بچنا چاہیے ۔ سینیٹر سراج الحق

11210381_833871646688107_236876728_n

 لاہور17جون 2015ء
    امیر جماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق نے کہاہے کہ آصف زرداری کی تقریر ہلکی پھلکی موسیقی ہے اسے دھمال میں تبدیل نہیں ہوناچاہیے ۔ ملک کے جمہوری سسٹم کو ایک دفعہ پھر کچھ خطرات لاحق ہونے کی بو محسوس ہورہی ہے ۔ سیاست اور جرائم کو الگ رہنا چاہیے اگر کوئی سیاستدان اور اسٹیبلشمنٹ کے کچھ عناصر خود کو قانون اور احتساب سے ماورا سمجھتے ہیں تو ایسے لوگوں کو اپنی سوچ کو بدلناچاہیے ۔ جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے پریس ریلیز کے مطابق ان خیالات کااظہار انہو ںنے پشاور میں کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کیا ۔
    سینیٹر سراج الحق نے کہاکہ کوئی فرد جمہوریت کے لیے لازم و ملزوم نہیں ہے ۔ خود کو احتساب سے بالاتر سمجھنے کا رویہ تبدیل ہوناچاہیے اور ملک میں آئین و قانون کی بالادستی کو یقینی بنایا جائے ۔ انہوں نے کہاکہ اگر کسی فرد کااحتساب ہوتاہے یا وہ قانون کی گرفت میں آتاہے تو اس سے جمہوریت کو خطرہ نہیں ہونا چاہیے ۔ انہوں نے کہاکہ پاکستان میں سب سے بڑا مسئلہ اخلاقی بحران کا ہے جب تک ہم اپنے اخلاق کو درست نہیں کر لیتے ، ہمارے اعمال میں بہتری نہیں آ سکتی ۔ انہوں نے کہاکہ قومیں اپنے اخلاق و کردار کی وجہ سے ہی بلندیوں پر پہنچتی ہیں ۔ ملکی ترقی و خوشحالی کے لیے ضروری ہے کہ ہر فرد ملکی آئین کا احترام کرے اور خود کو کسی آئین و قانون سے بالاتر نہ سمجھے ۔ سراج الحق نے کہاکہ اس وقت پاکستان تاریخ کے انتہائی نازک دور سے گزر رہاہے ہم چین کے ساتھ اقتصادی راہداری کے ترقی و خوشحالی کے اہم ترین منصوبے پر عمل پیراہیں اور دوسری طرف بھارت اس منصوبے کو رکوانے کے لیے ایڑی چوٹی کا زور لگارہاہے ۔ بھارت کی طرف سے آئے روز ملنے والی دھمکیاں اور اشتعال انگیز بیانات خطے میں امن و امان کی صورتحال کو خراب کر رہے ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ اس صورتحال کا تقاضاہے کہ ملک میں ملی وحدت اور یکجہتی کو فروغ دیا جائے ۔ انہوں نے کہاکہ اس وقت پاکستان کسی اندرونی خلفشار کا متحمل نہیں ہوسکتا ۔ قومی قیادت کو انتہائی ہوشمندی کاثبوت دیتے ہوئے باہمی اعتماد سازی کی فضا کو قائم رکھنا اور ہر قسم کے انتشار سے بچنا چاہیے ۔
         

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s