شہریوں کو صحت کی سہولیات فراہم کرنا حکومت کی ذمہ داری ہے مگر کسی حکومت نے بھی اپنی اس ذمہ داری کو پورا نہیں کیا ۔ سرکاری ہسپتالوں میں سفارش کے بغیر کسی غریب مریض کو داخل نہیں کیا جاتا ۔ وزیروں ،مشیروں کے علاج پر کروڑوں روپے خرچ ہوتے ہیں مگر ہسپتالوں اور شعبہ صحت کی بہتری کی طرف کوئی توجہ نہیں دی جاتی ۔ جماعت اسلامی حکومت میں آکر پانچ بڑی بیماریوں کا علاج مفت کرے گی ۔سینیٹرسراج الحق کا مصورہ ہسپتال کے دورے کے موقع پر اظہار خیال

jjj

لاہور27جولائی2015ء
امیرجماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق نے کہاہے کہ شہریوں کو صحت کی سہولیات فراہم کرنا حکومت کی ذمہ داری ہے مگر کسی حکومت نے بھی اپنی اس ذمہ داری کو پورا نہیں کیا ۔ سرکاری ہسپتالوں میں سفارش کے بغیر کسی غریب مریض کو داخل نہیں کیا جاتا ۔ وزیروں ،مشیروں کے علاج پر کروڑوں روپے خرچ ہوتے ہیں مگر ہسپتالوں اور شعبہ صحت کی بہتری کی طرف کوئی توجہ نہیں دی جاتی ۔ جماعت اسلامی حکومت میں آکر پانچ بڑی بیماریوں کا علاج مفت کرے گی ۔ ان خیالات کااظہار انہوں نے الخدمت منصورہ ٹیچنگ ہسپتال کے دورہ کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کیا ۔ ہسپتال کے نگران ڈاکٹر فرید احمد پراچہ ، ایڈمنسٹریٹر ڈاکٹر طارق شفیق اور میڈیکل سپرننٹنڈنٹ ڈاکٹر صاحبزادہ انوار بگری بھی ان کے ہمراہ تھے ۔
سینیٹر سراج الحق نے کہاکہ ملک میں شدید بارشوں اور سیلاب کی وجہ سے لاکھوں لوگ وبائی امراض کا شکار ہورہے ہیں ۔ لوگوں میں پیٹ اور سانس کی بیماریاں تیزی سے پھیل رہی ہیں مگر حکومت ان کے سدباب کے لیے کوئی مناسب انتظام نہیں کر رہی ۔ انہوں نے کہاکہ ملک میں دل ، گردے ، کینسر ، یرقان اور تھلیسمیا کی بیماریوں کا علاج اتنا مہنگا ہے کہ اس کے بارے میں کوئی غریب سوچ بھی نہیں سکتا اور جن گھروں میں یہ بیماریاں داخل ہو جاتی ہیں ان کے لیے زندگی موت سے بدترہو جاتی ہے ۔ انہوں نے کہاکہ اسلامی ویلفیئر ریاست کا فرض ہے کہ وہ ایسی بیماریوں کا مفت علاج کرے ۔ انہوں نے کہاکہ جماعت اسلامی ان بیماریوں کا علاج تمام سرکاری ہسپتالوں میں مفت کرے گی ۔ سراج الحق نے ایمر جنسی سرجیکل ، میڈیکل وارڈ ز سمیت لیبارٹری کا دورہ کیا اور مریضو کی عیادت کی ۔
دریں اثنا سینیٹر سراج الحق نے اسرائیلی پولیس اور فوجیوں کی طرف سے مسجد اقصیٰ کی بے حرمتی اور خواتین سمیت نمازیوں پر بہیمانہ تشدد اور گرفتاری کی شدیدمذمت کرتے ہوئے کہاکہ اسرائیل عالمی دہشتگرد ہے ۔ کسی مذہب میں بھی مذہبی مقامات کی بے حرمتی کی اجازت نہیں مگر اسرائیلی فوج تمام عالمی قوانین کو روندتے ہوئے بارہا مسلمانوں کے قبلہ اول کی بے حرمتی کر چکی ہے ۔ انسانی حقوق کے نام نہاد عالمی چمپئن امریکہ کی سرپرستی میں مسلمانوں پر پوری دنیا میں مظالم ڈھائے جارہے ہیں ۔ یہودیوں نے نصف صدی سے فلسطین پر قبضہ کر رکھاہے مگر عالمی برادری کشمیر اور فلسطین کے مسائل پر آنکھیں بند کیے بیٹھی ہے اور یہود و ہنود کو کشمیری اور فلسطینی مسلمانوں کے قتل عام کی کھلی چھوٹ دے رکھی ہے ۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s