ملک میں ظالمانہ اور استحصالی نظام کو تقویت دینے والوں کے خلاف قوم کو پرامن جدوجہد کے لیے اٹھناچاہیے ۔ ملک پر قرضوں کا بوجھ لادنے والے اور کرپشن کے محل تعمیر کرنے والے کسی کے خیر خواہ نہیں ۔ سینیٹر سراج الحق

pic ji metting (2)

لاہور22اکتوبر2015ء
امیر جماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق نے کہاہے کہ ملک میں ظالمانہ اور استحصالی نظام کو تقویت دینے والوں کے خلاف قوم کو پرامن جدوجہد کے لیے اٹھناچاہیے ۔ ملک پر قرضوں کا بوجھ لادنے والے اور کرپشن کے محل تعمیر کرنے والے کسی کے خیر خواہ نہیں ۔ سٹیٹس کو ،کی قوتیں عوام کے خلاف اکٹھی ہو گئی ہیں ۔ آئین ، عدلیہ اور احتساب کے اداروں کو متنازع بنانے کی کوشش کی جارہی ہے ۔ نوجوان پرامن جدوجہد کے ذریعے گلے سڑے نظام کو تبدیل کرنے کے لیے کمر بستہ ہو جائیں ۔ ان خیالات کااظہار انہوں نے جماعت اسلامی کے یوتھ ونگ کی کور کمیٹی اور مرکزی ذمہ داران کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا ۔ اس موقع پر صدر یوتھ ونگ زبیر گوندل بھی موجود تھے ۔ 
سراج الحق نے کہاکہ حکومت نے الیکشن میں دیے گئے منشور اور عوام سے کیے گئے وعدوں پر عمل نہیں کیا ۔ غربت ، مہنگائی ،بے روزگاری اور لوڈشیڈنگ پر قابو پانے کے تمام حکومتی دعوے نقش بر آب ثابت ہوئے ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ حکومت کے پاس نوجوانوں کے لیے کوئی پالیسی نہیں ۔ڈگری ہولڈرز نوجوانوں کا جم غفیر مایوسی اور بے بسی کا شکار ہو کر مارا مارا پھر رہاہے ۔ حکومت کے پاس ان کے لیے کوئی روزگار نہیں ۔ محنت کشوں اور مزدوروں کو ان کی محنت کا صلہ نہیں مل رہا۔ کسانوں کی محنت کا پھل جاگیردار اور وڈیرے ، جبکہ محنت کشوں کی محنت کا پھل ظالم سرمایہ دار کھا رہے ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ حکومتی پالیسیوں کی وجہ سے ملک پر قرضوں کا کوہ ہمالیہ چڑھ گیاہے ۔ ملک میں جاری استحصالی، تعلیمی ،معاشی اور سیاسی نظام کے خلاف نوجوانوں کو منظم کرنا وقت کی اہم ضرورت ہے ۔ انہوں نے کہاکہ ملک کی سب سے زیادہ یوتھ جماعت اسلامی کے ساتھ ہے ۔ ظالم ، جاگیرداروں ، سرمایہ داروں اور وڈیروں کا ظلم و جبر ختم کرنے کے لیے نوجوانوں کو ایک بڑی تحریک کے لیے اٹھ کھڑے ہوناچاہیے ۔ جب تک نوجوان اس ظالمانہ نظام کے خلاف نہیں اٹھیں گے ، عام آدمی ظلم کی اس چکی میںپستا رہے گا ۔ 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s