سینیٹر سراج الحق نے فرانسیسی سفارتخانے جاکر فرانسیسی سفیر سے اظہار افسوس کیا

pic sirajul haq-17
لاہور17نومبر 2015ء
امیر جماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سرا ج الحق نے آج فرانسیسی سفارتخانے جا کر پیرس دھماکوں کے نتیجے میں ہونے والے بڑے جانی نقصان پر اظہار افسوس کیا ۔ فرانسیسی سفیرمارٹن ڈورانس Mrs, Martine Dorance سے گفتگو اور تعزیتی کتاب پر تعزیتی نوٹ میں سراج الحق نے کہاکہ اسلام ہر طرح کی دہشگردی اور خون ریزی کے خلاف ہے ۔ 
سراج الحق نے کہاکہ دہشتگردی کوئی فرد کرے ، گروہ کرے یا کوئی ریاست ، ہم اس کے خلاف ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ دہشتگردی کا کسی مذہب یا قومیت سے کوئی تعلق نہیں ہے ۔ انہوں نے کہاکہ اسلام امن اور محبت کا پیغام اور پوری انسانیت کے لیے رحمت بن کر آیا ہے ۔ ہم پوری دنیا سے ظلم کا خاتمہ چاہتے ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ فرانس میں ہونے والی دہشتگردی کو بنیاد بنا کر کسی مسلمان یا کسی مسجد اور اسلامی مرکز کو بھی نقصان نہیں پہنچایا جاسکتا ۔ انہوں نے کہاکہ یورپ میں مقیم مسلمانوں اور ان کے حقوق کا تحفظ بھی عالمی برادری کا فرض ہے ۔ 
اس موقع پر تعزیت کے لیے آئے ہوئے بوسنیا اور فلپائن سمیت مختلف ممالک کے سفراءاور پاکستانی سیاسی رہنماﺅں سلیم ضیاءاور سلیم سیف اللہ نے بھی امیر جماعت سے ملاقات کی ۔جماعت اسلامی کے ڈائریکٹر امور خارجہ عبدالغفار عزیز بھی ملاقات میں موجود تھے۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s