(بنگلہ دیشی سپریم کورٹ کے علی احسن مجاہداورصلاح الدین قادر چوہدری کو ”وارکرائم ٹربیونل “ کے پھانسی دینے کے فیصلے کی توثیق کی شدید مذمت ۔ وزارت خارجہ بے گناہ اپوزیشن قائدین کی پھانسی رکوانے کی کوشش کرے (سینیٹر سراج الحق

abc
لاہور18نومبر2015ء
امیر جماعت اسلامی سینیٹر سراج الحق نے بنگلہ دیشی سپریم کورٹ کی طرف سے جماعت اسلامی کے سیکرٹری جنرل علی احسن مجاہداور بی این پی کے رہنما صلاح الدین قادر چوہدری کو نام نہاد ”وارکرائم ٹربیونل “ کی طرف سے سنائے جانے والے پھانسی دینے کے فیصلے کی توثیق کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ بنگلہ دیش میں اسلام پسند قیادت اور اپنے سیاسی مخالفین کے عدالتی قتل کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے ۔انسانی حقوق کے عالمی اداروں خصوصا اقوام متحدہ اور او آئی سی کو کینگرو عدالت کے اس فیصلے کا فوری نوٹس لیتے ہوئے اس ظلم کو روکنے کیلئے اپنا کردار ادا کرنا چاہئے ۔انہوں نے حکومت پاکستان سے مطالبہ کیا کہ خاموش تماشائی بننے کی بجائے اس ظلم کے خلاف عالمی ضمیر کو جھنجھوڑنے اورعالم اسلام کو متحد کرنے کیلئے فوری اقدامات کرے ۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کو مشرقی پاکستان کی علیحدگی کے بعد پاکستان ،بھارت اور بنگلا دیش کے درمیان ہونے والے سہ فریقی معاہدے کو دنیا کے سامنے لانا چاہئے جس میں فریقین نے جنگی جرائم کے نام پر کسی بھی قسم کی انتقامی کاروائی نہ کرنے اور پکڑ دھکڑ اورسزائیں دینے کی مخالفت کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ علی احسن مجاہد نے بھارت کی طرف سے مسلط کردہ جنگ میں اپنے ملک کو بیرونی حملہ آوروںسے بچانے کیلئے ایک محب وطن شہری کا فرض پورا کیاجو دنیا کے کسی بھی آئین میں جرم نہیں۔ حسینہ واجد حکومت ان پر قتل و غارت گری کا کوئی الزام بھی ثابت نہیں کرسکی۔ بھارت کے انتہاپسند ہندو وزیرا عظم نریندر مودی نے ڈھاکہ میں کھڑے ہو کر دنیا بھر کے میڈیا کے سامنے اعتراف کیا کہ پاکستان توڑنے اور بنگلا دیش بنانے میں بھارتی فوج کا کردار تھا ۔ اسی طرح تمام تردستاویزات سے ثابت ہے کہ صلاح الدین قادر چوہدری پرجن دنوں میں قتل عام کرنے کا الزام ہے وہ اس وقت مغربی پاکستان میں تھے ۔
سینیٹر سراج الحق نے کہا کہ جماعت اسلامی کی قیادت آج بھی پاکستان سے محبت اور دفاع کیلئے قربانیاں پیش کررہی ہے جبکہ نظریہ پاکستان کے وارث ہونے کے دعویدار قیام پاکستان کے مقاصد کو فراموش کربیٹھے ہیں ۔انہوں نے کہا کہ وزارت خارجہ کو اس فیصلے کے خلاف فوری طور پر عالمی عدالت سے رجوع کرکے علی احسن مجاہد ، صلاح الدین قادر چوہدری اور دیگر بے گناہ اپوزیشن قائدین کی پھانسی رکوانے کی کوشش کرنی چاہئے ۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s