مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ظلم کی انتہا ہو گئی ہے ۔ کشمیری مسلسل قربانیاں دے رہے ہیں ۔ بھارتی حکومت بنیادی انسانی حقوق کو بری طرح پامال کر رہی ہے ۔ کشمیریوں پر ہونے والے مظالم پر پردہ ڈالنے کے لیے بھارتی حکومت روزانہ کوئی نہ کوئی ڈرامہ کھڑا کر دیتی ہے ۔ پٹھانکوٹ کے واقعہ میں کسی پاکستانی کے ملوث ہونے کا کوئی ثبوت نہیں لیکن پاکستانی حکمرانوں نے مدعی سست گواہ چست کے مصداق اپنے ملک میں اس واقعہ کی ایف آئی آر درج کروا دی ہے۔سینیٹر سراج الحق کا چک سواری میں جلسہ عزم انقلاب سے خطاب

pic Siraj ul Haq (3)

لاہور25فروری 2016ء
امیر جماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق نے کہاہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ظلم کی انتہا ہو گئی ہے ۔ کشمیری مسلسل قربانیاں دے رہے ہیں ۔ بھارتی حکومت بنیادی انسانی حقوق کو بری طرح پامال کر رہی ہے ۔ کشمیریوں پر ہونے والے مظالم پر پردہ ڈالنے کے لیے بھارتی حکومت روزانہ کوئی نہ کوئی ڈرامہ کھڑا کر دیتی ہے ۔ پٹھانکوٹ کے واقعہ میں کسی پاکستانی کے ملوث ہونے کا کوئی ثبوت نہیں لیکن پاکستانی حکمرانوں نے مدعی سست گواہ چست کے مصداق اپنے ملک میں اس واقعہ کی ایف آئی آر درج کروا دی ہے۔ اس کے باوجود بھارتی حکومت کے ذمہ دار پاکستان کو دھمکیاں دے رہے ہیں ۔ پاکستانی حکمران کشمیریوں کے ساتھ بے وفائی کر رہے ہیں ۔ ان پر ڈھائے جانے والے مظالم کےخلاف بھارت سے کوئی احتجاج کیا جاتا ہے اور نہ دنیا میں ان مظالم اور بنیادی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں پر آوازاٹھائی جاتی ہے ۔ جماعت اسلامی کرپشن فری پاکستان کے لیے با قاعدہ مہم شروع کر رہی ہے ۔ عوام ہمارا ساتھ دیں ، انشا ءاللہ ہم اپنے مقاصد میں ضرور کامیاب ہوں گے ۔ جماعت اسلامی کے مرکزی میڈیا سیل کے مطابق انہوں نے ان خیالات کااظہار جماعت اسلامی کے زیر اہتمام چک سواری میں جلسہ عزم انقلاب سے خطاب کرتے ہوئے کیا 
سینیٹر سراج الحق نے کہاکہ ملک کرپشن کی دلدل میں دھنستا چلا جارہاہے ۔ جو بھی برسراقتدار آتاہے اپنی تجوریاں بھرتاہے ملکی خزانے اور وسائل کو لوٹ کر بیرونی بنکوں میں جمع کراتاہے ملک کا کاروبار چلانے کے لیے ورلڈ بنک اور آئی ایم ایف سے اربوں ڈالر کا قرض ان کی شرائط پر حاصل کیا جاتاہے ۔ آئی ایم ایف کی ہدایات کی روشنی میں ہمارا بجٹ بنتاہے ۔ بجلی ، گیس ، پٹرولیم مصنوعات اور زرعی مداخل کی قیمتیں بڑھائی جاتی ہیں ۔ زرعی ملک ہونے کے باوجود آلو پیاز اور ٹمائر وغیرہ بھارت سے منگوائے جاتے ہیں ۔ نواز حکومت بھارت کے ساتھ تجارت کے حق میں ہے ۔ ان کی پالیسیوں کی وجہ سے زراعت تباہ ہورہی ہے ۔ ٹیکسٹائل بند ہورہی ہے اور معاشی ترقی نہ ہونے کے برابر ہے ۔ غریب غریب تر اور امیر امیر تر ہوتا جارہاہے ۔ لوگ بھوک کی وجہ سے اپنے بچوں سمیت خود کشیوں پر مجبور کر دیے گئے ہیں ۔ پورا نظام کرپٹ ہوچکا ہے ۔ رشوت کے بغیر جائز کام بھی نہیں ہوتا ۔ حکومت ایک خاندان کے پاس ہے ملک میں جمہوریت ہے ، پارلیمنٹ اور ادارے موجود ہیں لیکن فیصلے اور معاہدے پارلیمنٹ کے باہر طے پاجاتے ہیں ۔ اپوزیشن نام کی کوئی چیز نہیں ہے ۔ حکومت کو من مانی کرنے کی کھلی آزادی ہے ۔ 
سینیٹر سراج الحق قوم سے اپیل کی کہ وہ کرپشن فری پاکستان تحریک میں جماعت اسلامی کا ساتھ دیں ۔ جماعت اسلامی کے ارکان پارلیمنٹ میںرہے ، میئر کراچی رہے ہیں اور صوبہ خیبر پختونخوا میں حکومت میں دوسری بار شریک ہے لیکن آج تک اس کے کسی ذمہ دار پر کرپشن کا کوئی دھبہ نہیں ہے ۔ اگر ملک سے کرپشن ختم کرنی ہے اور دیانتدار اور جمہوری حکومت بنانی ہے تو اس کے لیے جماعت اسلامی کے لوگوں کو اسمبلیوں میں لانا پڑے گا ۔ جماعت اسلامی ملک کواسلام کا عادلانہ نظام اور کرپشن فری پاکستان دے گی ۔ 
جماعت اسلامی آزاد جموں وکشمیر کے امیر عبدالرشید ترابی نے اپنے خطاب میں کہا کہ سراج الحق مظلوم کشمیریوں کے پشتی بان اور ترجمان ہیں ، انہوں نے کہا کہ اگر میرٹ پر میڈل تقسیم کیے جائیں تو اہل میر پو ر کا سب سے پہلے حق ہے جنہوں نے دو مرتبہ اپنے آباﺅ اجداد کی قبریں پانی میں ڈبوئی ہیں اور منگلا ڈیم کی تعمیر اور اپ ریزنگ میں کوئی ایک آواز بھی احتجاج میں نہیں اٹھی ،جبکہ کالا باغ ڈیم کی تعمیر کے لیے کئی آوازیں اٹھ رہی ہیں ، اٹھارہ ارب ڈالر زر مبادلہ جو پاکستان میں آتا ہے اس میں بڑی مقدار کشمیری بھیجتے ہیں ،اس کے باوجود لوڈ شیڈنگ ، معاوضہ جات کا نہ دیا جانا ، یہ استحصال اور اس قیادت کی نا اہلی ہے ، میر پور ہو یا انگلینڈ جس جگہ بھی گئے لوگوں نے اپنے مسائل بیان کیے ، اس لیے انقلاب کی ضرورت ہے، جو کئی باریاں لے چکے وہ ایک بار پھر ہماری گردنوں پر مسلط ہونا چاہتے ہیں ، اگر کشمیر آزاد کرانا ہے اور مسائل حل کرانے ہیں تو جماعت اسلامی کا ساتھ دیں ، جب جماعت اسلامی کی حکومت بنے گی تو متاثرین کے مسائل بھی حل ہوں گے اور کشمیر کی آزادی کی منزل بھی قریب ہوگی۔ اس نظام کو بدلنا ہے تو جماعت اسلامی کے امیدواروں کی جیت یقینی بنائیں۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s