منتخب ناظمین اور کونسلروں کی جماعت اسلامی میں مسلسل شمولیت سے ثابت ہو گیا ہے کہ خیبر پختونخوا میں جماعت اسلامی چھا رہی ہے ۔ مشتا ق احمد خان

M01

چارسدہ کے ایک اور ناظم نے اپنے کونسلروںکےہمراہ جماعت اسلامی میں شمولیت کا اعلان کردیا۔شرافت خان نے اپنے ساتھیوں سمیت جماعت اسلامی میں شمولیت کا اعلان المر کز الاسلامی میں صوبائی امیر مشتاق احمد خان کی موجودگی میں کیا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
امیر جماعت اسلامی خیبرپختونخوا مشتا ق احمد خان نے کہا ہے کہ احتساب صرف وہ جماعت کرسکتی ہے جس کا اپنا دامن ہر طرح کی کرپشن سے پاک ہو۔جماعت اسلامی کے سینکڑوں لوگ قومی و صوبائی اسمبلیوں ،بلدیاتی اداروں اور سینیٹ کے ممبر رہے اور پوری دیانتدار ی سے قوم کی خدمت کی ۔ہمارے دامن پر کرپشن کا ایک بھی داغ نہیں ۔ عوام ساتھ دیں تو ایک ایک لٹیرے کو گریبان سے پکڑ کر قومی دولت نکلوائی جاسکتی ہے اور ملک و قوم کو موجودہ بحرانوں سے نجات مل سکتی ہے ۔جماعت اسلامی کی کرپشن فری پاکستان کی تحریک دراصل پاکستان کے تحفظ ،سلامتی اور وحدت کی تحریک ہے ۔ اس تحریک میں ملک بھر سے عوام لاکھوں کی تعداد میں شریک ہوکر اسٹیٹس کو کی قوتوں کو عبرت ناک شکست دینے میں ہمارا ساتھ دیں ۔ ہم کرپشن کے خلاف جنگ ملک دشمنوں کے خلاف آخری معرکہ سمجھ کر لڑ رہے ہیں ۔پورے صوبہ سے منتخب لوگ جوق درجوق جماعت اسلامی میں شامل ہورہے ہیں۔وہ ویلج کونسل میر ہ عمرزئی چارسدہ کے ناظم شرافت خان کا دیگر کونسلرز اور ساتھیوں سمیت جماعت اسلامی میں شمولیت کے موقع پر خطاب کر رہے تھے ۔ اس موقع پر جماعت اسلامی چارسدہ کے رہنماء ریاض خان نے بھی خطاب کیا۔ شرافت خان نے اپنے ساتھیوں سمیت جماعت اسلامی میں شمولیت کا اعلان کیا ۔ مشتاق احمد خان نے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ منتخب ناظمین اور کونسلروں کی جماعت اسلامی میں مسلسل شمولیت سے ثابت ہو گیا ہے کہ خیبر پختونخوا میں جماعت اسلامی چھا رہی ہے ۔ جماعت اسلامی کے منتخب کونسلر اور نئے شامل ہونے والے کونسلر خدمت کی ایسی اعلیٰ مثالیں قائم کریں گے کہ اگلے انتخابات میں ان کو مہم چلانے کی بھی ضرورت نہیں۔انھوں نے کہا کہ ہمارے ہاں وسائل اور صلاحیتوں کی کوئی کمی نہیں لیکن ہمارے معاشرہ کو کرپشن نے دیمک کی طرح چھاٹ دیا ہے جماعت اسلامی نے سراج الحق کی قیادت میں کرپشن کو جڑھ سے اکھاڑنے کی تحریک شروع کر رکھی ہے اور ہمارے کونسلر شفافیت کے نمونے ثابت ہوں گے۔انھوں نے کہا کہ کونسلروں کی شمولیت کے حوالے سے چارسدہ پہلے نمبر پر ہے اور ضلع چارسدہ میں بہت جلد جماعت اسلامی سب سے بڑی قوت کے طور پر ابھرے گی۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s